Wednesday 28 September 2011

Boringgggg -.-'

Hey Budak Comel : ) lamaa tak update blog , hehe ^^ tadee story lah sayang -.-' aku pun lepaklepak kat dewan jeh . tatao nak story hapeh . eh , eh ,semua sehad ? imissyou , kehkehkeh XDD apa buad ? anda sudaa berak ? HAHA ! XDD (kidding) da mum ? atoto semua semakin comel lah aku tenok . auwwww <3  taa hang keh sabtu or ahad neh ? aku tak kuaq kowd , tadaa member mao p lah bebeh . len lah kalau hampa nak teman . Weeeeeeeeeeeeeeeeeeee ^^ HAHA ! XDD . pegi skola taa tadi ? haa , aku ada satu crita nak habaq mai neh .AHAAA , Penang kia mia ayat nah . td pagi lepas perhimpunan , siti ajak lah aku p tandas sbb tudung dia tak jadi aww , pastuh aku ajak lah member2 len skali . tak best lah p sorang jeh kan . so , kami p satu geng .depa mua msok tandas , aku , mashitah , jasmimie tnggu kat luaq . dalam 7 orng kami ada lah p tndas . then aku tnggu lah depa , smbil tuh aku sembang ngn mashitah & mimie pasai fon masitah hilang . pstuh , mimie tegoq dia kata siroj mai . apa lagii , msok tndas lah . then , lupa pulak beg ada kat luaq , yalah takan nk bwak msok ilmu dlm tandas kowd kan ? adoyy , terkantoi ngn siroj . ayyaaa ~ dia pnggil semua skali kluaq , kena rotan sorang skali. haaa , amek hang . siroj neh klau dia boleh hayun rotan dia , huyyyyyy >.< Semua dapat hadiah bek punyaaaaa -.-' HAHA ! tangan aku sehari tak hilang bekas aww , pedih siot . Eh sial laa , tuihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh !!! BUTO BIN TOYA ! erggggggggggggghhhh >.<' First time kena tibai ngn siroj siyeeeeeee tuh . tp takpala , dpat jugak pengalaman kena rotan ngn SIROJ . heeeeeeeeeee ^^

                              KBYEE SAYANG , ADA STORY AKU UPDATE BLOG OKAYYY  :'DD

No comments:

Post a Comment